Sonntag, 19. Juni 2016

Celebrate Under Water - Pals Paper Arts #305 , The Paper Players #300

Hello dear reader! The Paper Players have a celebrationchallenge : 300 !!! Wow, congrats . For this challenge I (really) tried to make a CAS card - and that is so so hard for me. I have seen several cards looking almost like my card on fb and on pinterest , so I wanted to give it a try. And I think it is my first one layer card too! Not soooo bad :). 
The materials are on the photos: It saves time ...



Hallo Liebe Leser! The Paper Players feiern ihre 300. Challenge !!! Herzlichen Glückwunsch. Und ich wollte gerne mitmachen und habe deshalb versucht, eine CAS Karte zu werkeln - das ist mega schwer für mich. Ich habe etliche Karten auf FB und auf Pinterest gesehen, die meine ähneln, und dachte, ich versuche es auch mal. Ausserdem ist dieses wohl meine erste One Layer Karte! Nicht schlecht :).
Die Materialien sind auf den Photos: Spart Zeit ...





Materials :











And here are the challenges/ Und hier sind die Challenges:

Pals Paper Arts #PPA305



Greetings/ LG