Montag, 28. September 2015

Blended Bloom in Fav. colours - Just Add Ink # 281 , In(k)spire Me # 217, Fab Friday # 73

Hello Dear Reader ! My friend has birthday on the same day as I have and of course I wanted to send her a birthdaycard. I took the sketch from In(k)spire Me and Just Add Ink wanted to see my favorite three colours . Well, everyone who knows me , know that it is a middle green like my eyes, that I always wear some kind of Rich Razzleberry and my hair has the darker shade of brown as in Soft Suede or Chocolate Chips . And I love to use them on cards and gifts. So these are my colours , and Fab Friday wanted them !!! I also reused my stamp Blended Bloom and luckily my Mix Markers still worked well, as you can see. The sentiment is from the set Schmetterlingsgruß.

Hallo Liebe Leser ! Meine Freundin hat Geburtstag am selben Tag wie ich und natürlich bekommt sie auch eine Geburtstagskarte zugeschickt. Ich habe den Sketch von In(k)spire Me genommen und Just Add Ink wollte meine 3 Lieblingsfarben sehen. Okay, alle die mich kennen, wissen, dass ich immer irgendeine Nuance von Himbeerrot trage , meine Augen Dunkelgrün (Olivgrün würde passen) und meine Haare Dunkelbraun sind so wie in Soft Suede oder Schokobraun. Und ich liebe diese Farben für meine Karten und Werke. Also sind es meine Farben und Fab Friday wollte diese Farben sehen !!! Ich habe auch mal wieder mein Stempel Blended Bloom herausgekramt , glücklicherweise funktionieren meine Mix Marker noch gut , wie Ihr sehen könnt. Der Spruch ist aus dem Set Schmetterlingsgruß , 

And I want to play along here/ Und hier möchte ich mitmachen:

Just Add Ink #281 - Add your favourite 3 colours!






Greetings / LG