Sonntag, 31. Mai 2015

A Male Birthdaycard II / Eine Männergeburtstagskarte II - Match The Sketch 074, The Male Room # 11, Addicted to Stamps and More # 146

Hello Dear Reader ! This will be the last one for tonight . It is a male birthdaycard - it only says HI, but I need it for a friends birthday - and he doesn`t say much either, so it fits ;). The sketch is from Match The Sketch and at Addicted to Stamps and more they say: Anything goes . I made the big square with Washi Tape and the banners too. I embossed with the Polka Dots Embossingfolder and used the opposite site to add interest. And the HI is from the Label Card Thinlits Dies and I punched it out with the Scallop Circle Punch. The feathers : I stamped with versamark( set : Four Feathers) and heat embossed with white powder.After that I cut them out with the Feathers Framelits Dies and the Big Shot. I used the colour Lost Lagoon, pool Party and Whisper White. All Stampin`Up.

Hallo Liebe Leser ! Dieses ist der letzte Post für heute. Es ist eine Männergeburtstagskarte - ja, es steht nur HI drauf aber ich brauche sie für einen Freund - und der redet auch nicht viel, deshalb passt es ;). Der Sketch ist von Match The Sketch und bei Addicted To Stamps And More ist alles erlaubt. Ich habe das Quadrat mit Washi Tape gemacht und auch die Fähnchen. Ich habe mit den Polka Dots geprägt und die andere Seite aufgeklebt , um es ein wenig spannender zu machen. Das HI ist von den Thinlits Formen Pop - Up Karte Etikett und ich habe es mit der Wellenkreisstanze ausgestanzt. Die Federn habe ich mit Versamark aufgestempelt (set: Four Feathers) und mit Weißen Pulver und dem Heißfön embosst. Danach wurden sie mit den Feathers Framelits Dies und der Big Shot ausgestanzt. Ich habe die Farben Lagunenblau, Aquamarin und Flüsterweiß verwendet. Alles von STampin`Up.


And here are the challenges/ Und hier sind die CHallenges:





Challenge #146 - ANYTHING GOES + DT CALL




Greetings/ LG